Chatbot

Det nyeste innen kundeservice

Kunstig intelligens i form av chatbots har åpnet en rekke nye muligheter for bedrifter. For å kunne skape fantastiske kundeopplevelser og vinne kampen om de beste kundene er det viktig å være tidlig ute med nye trender.

Facebook Messenger har for mange blitt den primære kommunikasjonskanalen med venner og familie. En økende andel forbrukere forventer derfor å kunne kommunisere med bedrifter via chat fremover.

  • Dyrk frem kunderelasjoner på en ny og effektiv måte
  • Integrer chatboten med andre programmer og systemer for enda flere funksjoner
  • Veiled kundene dine og svar automatisk på ofte stilte spørsmål
  • Umiddelbare svar kombinert med live chat
  • Send ut nyhetsoppdateringer, konkurranser, tips, rabattkoder og mye mer direkte i Messenger

Vi setter opp chatboten etter din bedrifts ønsker og behov.

Illustrasjon av chatting på et nettbrett

Vil du ha et pristilbud på chatbot? Fyll ut skjemaet så tar vi snarlig kontakt:

Felt merket med en * er obligatorisk

Ida Martine Kofoed Øyen
Digital markedsføring

Ta en prat med Ida om du lurer på om det kan passe med en chatbot for din bedrifts Facebook Messenger.

E-post: ida@nettrakett.no