Gjennomtenkt innholdsstrategi
Gjennomtenkt innholds-strategi
Trenger du hjelp til å tenke kreativt? Gjennom strategisamlinger med nøkkelpersoner i din organisasjon, kommer vi frem til kampanjeskisser som bidrar til at din bedrift blir sett, likt og husket!
Innholdsstrategien bidrar til en
sterk merkevare
Innholdsstrategien bidrar til en
sterk merkevare
For å lykkes med å etablere en sterk merkevare, må man ha en god innholdsstrategi. Innholdsstrategien skal først og fremst svare på hvordan din bedrift skal nå kommunikasjonsmålene sine. Strategien beskriver videre merkevarens ønskede posisjon, og hva som skal til for at merket skal bli valgt.
I denne kreative prosessen får oppdragsgiver tilgang på en hel markedsavdeling, der vi sammen legger en solid strategi tuftet på bedriftens kommersielle mål, kommunikasjonsmål og handlingsmål. Ut ifra dette målbildet definerer vi konsept og idé, samt hvordan din bedrift skal kommunisere. En god innholdsstrategi er et sentralt verktøy for å sikre at man – med alt man gjør – drar merkevaren i den retning man ønsker.
I denne kreative prosessen får oppdragsgiver tilgang på en hel markedsavdeling, der vi sammen legger en solid strategi tuftet på bedriftens kommersielle mål, kommunikasjonsmål og handlingsmål. Ut ifra dette målbildet definerer vi konsept og idé, samt hvordan din bedrift skal kommunisere. En god innholdsstrategi er et sentralt verktøy for å sikre at man – med alt man gjør – drar merkevaren i den retning man ønsker.
Leveransen
Nettrakett bistår deg med skisser til kampanjer eller innholdstyper som dere selv vurderer om dere ønsker å produsere. Det kan være en videoproduksjon, en serie med artikler, en blogg eller en kampanje av kortere eller lengre varighet på sosiale medier.
Ta kontakt
Ring oss på 477 76 770, send en e-post til kontakt@nettrakett.no eller fyll ut skjemaet under.