Skip to content
Nettrakett
  • Digital markedsføring
    • Facebook Ads
    • Google Ads
    • Søkemotoroptimalisering – SEO
    • Datavisualisering og analyse
    • Lei en markedsfører
    • Sosiale medier
    • Kurs
  • Nettside
    • Nettside
    • Nettbutikk
    • A/B testing
    • Konverteringsoptimalisering
    • Google Analytics
    • Server Side Tracking
    • Webredaktør
    • NettStart
  • Om
  • Referanser
  • Aktuelt
  • Digital markedsføring
    • Facebook Ads
    • Google Ads
    • Søkemotoroptimalisering – SEO
    • Datavisualisering og analyse
    • Lei en markedsfører
    • Sosiale medier
    • Kurs
  • Nettside
    • Nettside
    • Nettbutikk
    • A/B testing
    • Konverteringsoptimalisering
    • Google Analytics
    • Server Side Tracking
    • Webredaktør
    • NettStart
  • Om
  • Referanser
  • Aktuelt
Kontakt

Bedre kontroll, kvalitet og sikkerhet på sporingen med

Server Side Tracking

Du har sikkert hørt og lest om informasjonskapsler både her og der. Enkelt forklart er det små filer som lagres i brukerens nettleser og de brukes ofte for å målrette annonser, personalisere innhold og analysere trafikk på en nettside.

Flere og flere nettlesere har nå begynt å forhindre bruken av informasjonskapsler. Det betyr at du nå vil markedsfører i blinde. Det kan fort bli dyrt.

Det er her Server Side Tracking kommer inn i bildet: en metode for å samle inn og behandle brukerdata direkte på en server i stedet for i brukerens nettleser. 

Server Side Tracking gir deg derfor mer nøyaktige, kontrollerbare og sikre data som du kan bruke til å optimalisere din digitale markedsføring.

13% høyere omsetning med Server Side Tracking fra Nettrakett!

Med vår tilnærming til SST, førstehåndsdata og bruk av CAPI (Metas conversion API) kan du forvente 13% redusert kostnad per konvertering (CPA) og mer nøyaktig måle hvilken kampanje som førte til hvilken handling.

På toppen av dette står du langt sterkere generelt med førstehåndsdata gjennom vår løsning for Server Side Tracking, som kan brukes av de ulike annonseplattformers maskinlæring. Hvilket igjen er viktigere enn noensinne i forhold til både personvern og effektiviteten (lønnsomhet og volum) i din digitale markedsføring.

Førstehåndsdata og Server Side Tracking har blitt en nødvendighet for alle som analyserer nettsidetrafikk og bruk, og/eller annonser i digitale kanaler.

Fordeler med Server Side Tracking:

Fordeler med
Server Side Tracking:

Høyere datakvalitet:

Server Side Tracking fanger opp data som ikke påvirkes av annonseblokkere og sporingssperre. Det betyr at du får langt mer nøyaktige data om dine besøkende og kunder.

Bedre datakontroll:

Server Side Tracking lar deg eie og administrere dine egne data, i stedet for å overlate dem til tredjepartsleverandører. Du kan også endre og videresende dataene til eksisterende analyse- og markedsføringsverktøy etter behov.

Høyere datasikkerhet:

Server Side Tracking reduserer risikoen for at personlige data når tredjepartsleverandører ukontrollert. Du kan selv bestemme hvilket nivå av personvern du vil ha for dine data.

Ta kontakt

Ring oss på 477 76 770, send en e-post til kontakt@nettrakett.no eller fyll ut skjemaet under.

Nettrakett

Kontakt oss

kontakt@nettrakett.no

477 76 770

Strandgata 24/26, Sortland
Stakkevollvegen 39, Tromsø

Facebook-f Youtube Instagram Ikon Linkedin-in TikTok Ikon
Support

Om oss

Om oss

Aktuelt

Referanser

Kontakt

Google Partner
Google Partner
Semrush certified agency partner badge
Semrush certified agency partner badge
Miljøfyrtårn merke
Lev i Nord-Norge logo

© Alle rettigheter reservert.

Org.nr. 913 366 158

Vi tar personvernet på alvor.

Ordbok

Hva ser du etter?

  • Digital markedsføring
  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Søkemotoroptimalisering
  • Datavisualisering og analyse
  • Lei en markedsfører
  • Sosiale medier
  • Kurs
  • Digital markedsføring
  • Facebook Ads
  • Google Ads
  • Søkemotoroptimalisering
  • Datavisualisering og analyse
  • Lei en markedsfører
  • Sosiale medier
  • Kurs
  • Nettside
  • Nettbutikk
  • A/B testing
  • Konverteringsoptimalisering
  • Google Analytics
  • Server Side Tracking
  • Webredaktør
  • NettStart
  • Nettside
  • Nettbutikk
  • A/B testing
  • Konverteringsoptimalisering
  • Google Analytics
  • Server Side Tracking
  • Webredaktør
  • NettStart
  • Referanser
  • Aktuelt
  • Om
  • Kontakt
  • Referanser
  • Aktuelt
  • Om
  • Kontakt
  • Digital markedsføring
    • Digital markedsføring
    • Facebook Ads
    • Google Ads
    • Lei en markedsfører
    • Sosiale medier
    • Søkemotoroptimalisering – SEO
    • Datavisualisering og analyse
    • Kurs
  • Nettside
    • Nettside
    • Nettbutikk
    • A/B testing
    • Konverteringsoptimalisering
    • Google Analytics
    • Server Side Tracking
    • Webredaktør
    • NettStart
  • Om
  • Referanser
  • Aktuelt
  • Kontakt
Facebook-f Youtube Instagram Linkedin-in TikTok Ikon