Marius er daglig leder og Head of Performance Marketing.
Skrev på midten av 90-tallet en hovedoppgave om «Handel på internett» ved Høyskolen i Harstad, og har jobbet med digitale løsninger og markedsføring siden den gang.
I løpet av sitt arbeidsliv har Marius til nå vært ansatt hos andre til sammen halvannet år, ellers har han jobbet kun i egne bedrifter. For det meste innen web, og med flere forskjellige nettbutikker, nettforum, nettsider med provisjoninntekter (SEO), osv. Han har også drevet to deleide fysiske butikker med multisortiment (Europris-liknende).
Marius er en svært erfaren generalist innen kommunikasjon og markedsføring, men har også en dypere kompetanse innen flere felt. Tenker helhetlig i markedsføringen og rundt kundenes totale forretningsdrift. Å skissere nye tekniske løsninger og å sparre med utviklere er heller ikke ukjent. Marius var blant annet lead på siste versjon av byråets løsning for server side tracking (sst).