Eksempel på et dashbord for overvåkning av relevant data i forhold til søkemotoroptimalisering

Hvordan det fungerer:

01. Oppstart

Vi starter med å identifisere ditt behov for analyse, bestemme hvilke kilder og målepunkter som er mest relevante for din strategi, og skreddersyr dashbordet deretter.

02. Visualisering

Vår plattform kobler sammen data fra forskjellige kilder for å vise klare og lettfattelige grafer og statistikk. Dette lar deg raskt tolke og handle basert på store datamengder.  Vi viser deg utkastet før lansering for å sikre at dashbordet møter din bedrifts spesifikke behov.

03. Alltid tilgjengelig

Du når ditt dashbord gjennom nettleser. Vi kan sette opp tilgangskontroll med passord. Du kan vise dashbordet på skjermer som har internettilgang. Du kan også lime inn dashbordet i nettsider om ønskelig.

Med et skreddersydd
dashbord for din bedrift får du:

Helhetlig oversikt

Få innsikt i alt fra nettsidens prestasjoner til betalt annonsering, søkemotorrangering og sosiale medier. Finn begrensninger og muligheter raskt.

Optimalisering i sanntid

Overvåk nøkkelindikatorer i sanntid, som søkeordrangering eller annonseklikk, for å gjøre raske justeringer og forbedre resultatene.

Datadrevne beslutninger

Bruk dashbordet til å gjøre informerte beslutninger. Med oppdatert og tydelig visualisert data kan du ikke bare overvåke, men også ta beslutninger med faktiske data som grunnlag. I dagens digitale landskap er det mer data tilgjengelig enn noensinne. Vi gjør det enkelt for deg å tolke og handle på dataen, og dermed oppnå et konkurransefortrinn.

Eksempel på overvåkning av digital synlighet på tvers av kanaler

Vår spesialist innen
Datavisualisering og analyse

Tarjei Drecker

Ta kontakt

Ring oss på 477 76 770, send en e-post til kontakt@nettrakett.no eller fyll ut skjemaet under.