Totalløsning innen Google Ads – PPC

Ønsker du mer synlighet for din bedrift og dine varer, så vet du nok allerede hvor viktig det er å ligge på toppen i søkeresultatene på Google. Annonser gjennom Google Ads hjelper deg med dette, og Nettrakett kan opprette og optimalisere kampanjer etter din bedrifts målsetning og budsjett.

Skal man lykkes med Google Ads, kreves det mer enn gode systemer. Man må kjenne sine kunder godt, og sette seg inn i hva intensjonen med søkene deres er. Målet er å levere så relevante treff på søkene deres at både annonsen og landingssiden de kommer til etterpå, blir et uimotståelig tilbud.

Nettrakett er Google Partner, og flere av våre ansatte har brukt Google Ads siden 2004/2005. De har lang og god erfaring med hva som virker best. Vi kan derfor garantere deg de beste forutsetninger for at du lykkes med din kampanje. Vi tilbyr totalløsninger der vi får tilgang til din annonsekonto, og optimaliserer profitten utfra denne.

Mange byråer setter opp sin egen annonsekonto, og viderefakturerer deg. Du har da ingen data å forholde deg til, utenom rapportene du eventuelt får oversendt. Skulle du ønske å bytte byrå, eller overta kontoen selv, har du ingen historiske data å bygge på. Dette gjør oppstart av ny konto vanskeligere og mer tidkrevende enn nødvendig.

Inngår du et samarbeid med Nettrakett, eier du kontoen og analysedataene selv, men du gir oss tilgang til kontoen din. På denne måten har du selv full kontroll, og kan når som helst ta et valg på hvem som skal drifte kontoen din. Vi er så trygge på at vi leverer merverdi, at vi holder ingen som «gissel».

Finn ut hvordan du kan gi Nettrakett tilgang til din annonsekonto

Potensialet vil være forskjellig fra bedrift til bedrift. Vi har kunder som har mer enn doblet kundetilveksten, kun ved hjelp av Google Ads. Og det på en lønnsom måte!

Google Partner

Nettrakett er et av få byråer i Nord-Norge som har tilegnet seg Google Partner-merket. Dette er vi svært stolte over. Som Google Partner er vi kvalifisert av Google selv.

Analyse og redesign av landingssider

Mange bruker store beløp på å tiltrekke seg de riktige kundene, men bruker mindre ressurser på å optimalisere landingssidene sine. Selv verdens beste kundeemner (leads) vil konvertere dårlig om landingssiden er bygget opp feil. Enhver god landingsside skal ha følgende:

  • God estetisk utforming
  • Helhetlig førsteinntrykk
  • Passende fargepalett, skrifttyper og grafiske elementer
  • Tydelig CTA (Call To Action)

Samt være:

  • Tillitsvekkende
  • Brukervennlig og intuitiv

Vårt erfarne team av nettmarkedsføringseksperter lager landingssider som gir kundene det de søker etter.

Trenger du hjelp med Google Ads?

Snakk med oss om din bedrifts muligheter med Google Ads. Fyll ut skjemaet under og en våre sertifiserte nettmarkedsførere tar kontakt senest neste arbeidsdag.

Eirik Barosen Antonsen

Eirik Barosen Antonsen

Digital markedsføring

Eirik har en mastergrad i ledelse, innovasjon og marked ved Universitetet i Tromsø – Norges arktiske Universitet. Han har stor interesse for hvordan fremveksten av internett og sosiale medier påvirker forbrukernes hverdag.

E-post: eirik@nettrakett.no

Del dette