Jobber som digital markedsfører.
Vokst opp på gård et steinkast utenfor Nordens Paris.
Etter mange år med å krangle med geitene gikk turen til Oslo og Internasjonal Markedsføringsstudiet ved Handelshøyskolen BI i Nydalen.
Etter noen år med studier og kaffedrikking på Løkka, gikk turen videre til det store utlandet.
Ved Mannheim i Tyskland ble Bacheloren i Internasjonal Markedsføring fullført og en oppgave om hvordan XXL skulle inntre det tyske markedet ble levert og presentert.
Så gikk veien videre til fotballøya, øst for Irland og vest for Frankrike – England og Coventry University ble neste stopp.
I tillegg til et rekordhøyt inntak av te, ble Master of Science innen International Marketing fullført samtidig som et internship hos Penso Group ble unnagjort.
Etter innlevering av masteroppgaven gikk til turen hjem til det vakre nord, men tiden hos kolonimakten var ei forbi.
Kort tid etter endt utdanning gikk veien tilbake til England og vakre biler hos Aston Martin, for å jobbe som Commercial Training Executive.
Mange solide gloser og erfaringer senere, var det på tide å skille veier med Storbritannia og vende snuten hjemover til Norge.
Norisma og tannbleking stod for tur.
Her ble nydelige begreper som «CPO» og attribusjonsmodeller trykt tett til hjertet.
Etter mange gnagsår etter å ha trasket utrettelig gjennom Oslos gater, Sognsvann og andre merksnodige plasser, samt noe e-postutveksling med noen med en e-post adresse med @nettrakett.no, konkluderte Oslo og Kristian at det kanskje var best å skille veier.